New Royole Flexpai با طراحی تعجب آور دوربین در TENAA ظاهر می شود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

 

رویول از نظر فنی اولین شرکتی است که گوشی تاشو را به بازار عرضه کرده و طی دو سال گذشته محصولات بیشتری را معرفی کرده است. اکنون زمان تکرار سوم سری Royole Flexpai است و این گوشی با مشخصات و تصاویر در TENAA ظاهر شده است.

 

پیش از این ، Flexpai تنظیمات دوربین عمودی را در یکی از انتها داشت ، اما اکنون تصاویر یک دوربین مربع با دو تیرانداز را نشان می دهد. علاوه بر این ، یک بریدگی به همان شکل در گوشه مقابل وجود دارد که اجازه می دهد تا برآمدگی دوربین قرار بگیرد و پانل های عقب گوشی کاملاً بسته شوند.

 

 

با دقت بیشتر به تصاویر ، هیچ دوربین جلویی قابل رویتی وجود ندارد ، به این معنی که سلفی یا راه حل زیر صفحه وجود ندارد. تنظیمات اصلی فقط دارای دو لنز است که از چهار در Flexpai 2 تنزل یافته است ، به این معنی که این گوشی جدید به جای اینکه یک جانشین کامل باشد ، ممکن است به عنوان نسخه Lite یا mini وارد بازار شود.

 

در سایر مشخصات ، تلفن رویول دارای صفحه نمایش باز نشده 7.2 اینچی ، حداقل شارژ باتری 3360 میلی آمپری ، رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال 5G است. ابعاد این دستگاه 147.1 13 138.8 7 7 میلی متر است ، به این معنی که به خوبی می تواند یک فلکس اسپای کوچکتر و مقرون به صرفه باشد که امیدوارم از چین فرار کند.

 

منبع :gsmarena.com

 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : دو شنبه 13 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی